imi pare rau ca este in italiana
o viziunea a lui Haward Gardner referitor la educatia pruncilor
http://giacomoleopardi.provincia.venezi ... ardner.htmexplica acolo "efectul scoala", cum ai terminat cu ea s-a dus si "interesul" pentru studiu
de fapt,e ca odata terminate presiunile care se exercita in scoala asupra elevilor s-a terminat si cu "interesul" elevilor pentru studiu
mai clar, se arunca cartile acelea in sus cu bucurie ca s-a scapat de o corvoada si s-a terminat cu studiul si oficial
pentru ca neoficial s-a cam terminat cu mult inainte de terminarea scolii
in plus nu raman cu nimic dupa cei 12 ani (obligatorii?), sunt incapabil sa transfere in viata reala, practic informatiile pe care le-au acumulat in scoala
in acest an pe mine m-a surprins cum reusesc femeile sa ajunga femei, mame habar n-avand ce se intampla cu ele, necunoscand nimic despre viata unei femei, in familie
nu ma refer la discoteci, da??
si spune asa Gradner, tot de ce are nevoie un copil ca sa creasca ca si persoana, capabila sa aduca ceva pozitiv umanitatii e sa-si insuseasca trei valori: ce-i adevarat, ce-i frumos si ce-i bine
si ofera exemple, ce-i adevarat : teoria lui Darvin (ok, cine vrea, crede poate sa puna acolo Studiul Bibliei)
ce-i frumos. Mozart
ce-i bine: prin antiteza Holocaustul
sunt doar exemple, exista atatea mari intreprideri umane ca efectiv nu e posibil sa nu puteti sa va opriti asupra unui argument
si tot el spunea ca odata ce i-ai oferit copilului Mozart dupa poti sa-i oferi Ben Ten pana cand ragaie ca jocurile inspre frumos sunt facute.
aceasi teorie o sustinea intr-o maniera diversa Bettelheim, educatia intru frumos n-o face parintele explicandu-i ca nu-i frumos Ben Ten ci si-o face copilul lasandu-l cu Ben Ten timp in care parintele nu contesta, condamna interesul puternic al pruncului pentru gormiti
cred ca eu am expus cate ceva ce nu se pot citi in lik, e ca eu citisem cartile lui candva...